Hovedmodul Sender Ikke Data

Hvis du får advarsel om at enheden ved afdeling xxxxxx ikke sender data, så skal du checke følgende.

Opgave GSM Modul

ThermIT GSM modul

  1. Find hovedmodulet og check om der er strøm til modulet
  2. Den røde LED lampe på modulets forside skal blinke rødt.
  3. HVis den røde LED lampe lyser rødt konstant, så prøv at genstarte modulet. Tag strømmen fra modulet, vent 2 min. og tilslut strøm igen.

Hvis ikke hovedmodulet herefter ikke blinker efter ca 20 sekunder, så kontakt ThermIT support service service@thermit.dk

Ekstra check Send en SMS til hovedmodulet fra din mobiltelefon med teksten "SND" hvor SND skal være med store bogstaver. Så skal du modtage en tilsvarende SMS tilbage fra hovedmodulet hvis der er kontakt via telenettet. Dette gør også at hovedmodulet aktiveres til at uploade data, så du kan se at der igen kommer data ind i webportalen.


Opgave WiFi Modul

ThermIT WiFi modul

  1. Find hovedmodulet og check om der er strøm til modulet
  2. LED lampen på modulet skal blinke blåt.
  3. HVis den Bblå LED lampe lyser konstant, så prøv at genstarte modulet. Tag strømmen fra modulet, vent 2 min. og tilslut strøm igen.
  4. Check eventuelt at WiFi netværk er tilgængelig, eventuelt genstart WiFi routeren.

Hvis ikke hovedmodulet herefter blinker blåt efter ca 20 sekunder, så kontakt ThermIT support service service@thermit.dk

Ekstra check Du kan fra ThermITs mobile App aktivere en SEND kommando til hovedmodulet for at se om det uploader data.

Gå ind på ThermITs mobile app på din mobiltelefon, vælg din afdeling under knappen "ACCOUNT", tryk herefter på knappen "DEVICES". Tryk på "MAC nummer" og tryk herefter på knappen "SEND".

Still need help? Get in touch!
Last updated on 28th Apr 2022